vineri, 3 septembrie 2010

Review - Syoss Heat Protect

 Sursa imagine
Cautam de multa vreme un produs de genul acestuia, insa pana de curand nu gasisem nimic care sa se incadreze in cerinte-adica, sa aibe atat un pret decent si sa nu fie chiar... no name. N-am incercat nimic de la Syoss pana acum, chiar daca am cochetat cu ideea de a-mi lua un sampon. Primul lucru care m-a retinut sa o fac a fost dimensiunea uriasa a sticlei si gandul ca, poate, voi ramane cu o cantitate mult prea mare de produs daca voi inceta sa-l folosesc, pe motiv ca nu-mi place. Trebuie sa recunosc ca nici sloganul lor, "produse profesionale la preturi accesibile", nu-mi insipira tocmai incredere. E drept ca suna ideal dar... Nu ma asteptam sa fie intr-adevar ceva de capul lor.

M-am decis asupra acestui spray dupa ce am citit review-ul de aici, care, trebuie sa recunosc, m-a convins. Pe langa asta se mai adauga si nevoia mea acuta de a-mi proteja cumva parul pe care... (spre groaza mea!) il indreptam aproape zilnic. Nu am parul cret, insa este putin ondulat, suficient cat sa arate neingrijit-in niciun caz nu am genul de bucle mari, usoare, care sa imi incadreze frumos fata. Pe langa asta se mai adauga si textura parului meu: foarte des, aspru, cu firul extrem de gros. Ce mai, suna imposibil de "imblanzit"!

Prima data am aplicat spray-ul pe parul uscat, inainte de a-l indrepta. Nu pot spune ca am ramas uimita de rezultate atunci-parul arata ok, dar simteam ca tocmai achizitionasem inca un produs care nu facea ceea ce promitea. La scurt timp insa, l-am aplicat pe parul ud, dupa baie, inainte de a folosi uscatorul. Si atunci a fost... momentul in care m-am indragostit de el! Pe langa faptul ca parul meu s-a aranjat frumos si era PERFECT drept, a ramas asa pana la urmatoarea spalare! Indiferent de pozitia in care dormeam, de felul in care il tineam prins, parul meu refuza sa se mai onduleze! Si asta fara placa, doar aplicand spray-ul Syoss dupa baie.

Nu stiu daca protectia termica se rezuma la simplul fapt ca nu mai am nevoie sa folosesc placa (si deci, parul meu este protejat :)) ), dar cu siguranta are un "long-lasting straightening effect"! De la a-mi indrepta parul zilnic (rareori chiar si de 2 ori pe zi), am ajuns sa-l indrept mult mai rar, si asta fara sa fie neaparata nevoie! Un alt lucru care imi place este faptul ca nu incarca parul. Textura este foarte putin uleioasa, insa nu imbacseste deloc firul. Cat despre miros... Neither attractive, nor bad! Este un miros tipic produselor pentru ingrijit parul, aducand putin a fixativ. Pe langa toate acestea, este si destul de economic: nu trebuie sa aplic tone de produs. Vreo 4-5, maximum 6 "puf"-uri sunt suficiente! :D

4 comentarii:

  1. In primul rand bine ai venit in blogosfera!
    Bine ai facut ca nu ti`ai luat samponul/balsamul. De curand am cumparat samponul Asia Straight de la Gliss - am facut si review. Sunt super multumita de el si intentionez sa imi cumpar si celelalte produse din gama asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. hey!
    si eu am spray'ul asta si e ok... chiar imi pastreaza parul drept mai mult timp
    insa dupa ce am vazut ca e bun..am zis sa incerc si samponul si balsamul... nu au fost ce ma asteptam, chiar pot sa zic ca sunt sub medie, se pune prafu pe ele in baie :)
    numai bine si la cat mai multe review'uri si dezbateri cosmetice:))

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu l'am folosit, l'am terminat si acum folosesc unu de la Farmec, mi se pare muult mai bun:-??

    RăspundețiȘtergere
  4. De unde il pot cumpara???Il vreau neaparat...sunt din buc.adina

    RăspundețiȘtergere